Exerciţiu de poezie

Inundaţiile din ţara noastră mi-au creat premisele pentru noi versuri care, în ultimul timp, datorită căldurii şi a lipsei ploilor, m-au văduvit de inspiraţia pentru finalul acestora. Vă invit pe dumneavoastră să mă ajutaţi, într-un exerciţiu de poezie, aşa cum l-am numit eu, sub titlul de „Inundaţia”. Iată textul:

Apa dragostei nebune

Adunată de la lume

Ne loveşte drept în spate

Inundând suflete sparte.


Cu lopeţi de gânduri vagi

Sentimentele – desagi,

Încercăm, o clipă doar,

Ca să punem stăvilar.


Dar durerea dintre noi

Ne izbeşte înapoi

Şi rămânem fără scut

În abisul început…

Ce ziceţi? Încercaţi?

13 comentarii »

  1. catalin Said:

    Intr-un jeep Udrea cucoana
    ne prosteste cu bomboana
    Boc si blaga mint intruna
    ca nu vine viitura
    Dar Basescu matelotul
    Doar el aduce potopul!

  2. Gabita ta Said:

    Noi vadim saracie
    Deznadejde si manie
    Dar ne mint fara incetare
    Ca ne cred fara de minte!………………….

    O chestie, de fapt o idee!…Nu ma pricep!

  3. IOANA Said:

    A-nceput de ieri sa cada
    O ploaie-ndelungata.
    Ploaia nu s-a mai oprit
    Si inundatia a venit.
    Noi cu toti am saracit
    Dar Base ne-a potolit.

  4. IOANA Said:

    Gabi sa stii ca poezia ta nu o intrece pe a mea si app cine joaca conquiztador?

    • adzidus Said:

      În urma deliberării juriului, format din mine, eu şi persoana mea (:D), câştigătorul este, în unanimitate, Ioana. Premiul constă în aplauze furtunoase, susţinute în surdină, precum şi respectul galimatias al tuturor literelor alfabetului! 🙂

  5. IOANA Said:

    Uraaaaaaa!Sunt mandra de mine!Am castigat!!!Super!!!Adi sa stii ca imi place exercitiul de poezie!Vreau mai multe!Asa voi deveni o MARE poeta!!!!

  6. Gabita ta Said:

    Totul este in zadar
    Pe acest taram barbar
    Dar cu Dumnezeu in cuget
    …………………………………!
    Inca o incercare, pe care din pacate nu reusesc sa o continui!Problema e ca nu sunt asa talentata ca sotul meu!:)

  7. IOANA Said:

    Si eu sunt talentata Gabiuta…Apropo…

  8. Ina Said:

    Ioana, amandoua sunteti talentate…
    Cu siguranta Gabita s-ar bucura daca ai termina ce a inceput.
    Bafta!

    Adi, si tu poti incerca!

  9. IOANA Said:

    Am si eu o intrebare:cine e INA?


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un răspuns

